Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8280
Назва: Специфіка навчання німецької мови як спеціальності в умовах штучного субординативного білінгвізму
Інші назви: Specific Features Of Teaching German As Major In The Artificial Subordinate Bilingualism Conditions
Автори: Маруневич, Божена Михайлівна
Ключові слова: навчання німецької мови
штучний білінгвізм
психолінгвістичний підхід
функціонування психолінгвістичних механізмів білінгва
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Маруневич Б. М. Специфіка навчання німецької мови як спеціальності в умовах штучного субординативного білінгвізму / Б. М. Маруневич // Освітні обрії. - 2019. - Т. 48. - № 1. - С. 24-27.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми навчання німецької мови як спеціальності в умовах міжмовної взаємодії рідної та іноземної мов. На основі детального аналізу психологічного аспекту штучного субординативного білінгвізму обґрунтовано доцільність урахування фактора двомовності як об’єктивної реальності в навчальному процесі; виділено психолінгвістичну концепцію взаємодії мовних кодів у свідомості білінгва як визначальну для розробки сучасної методики навчання німецької мови в умовах штучного білінгвізму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8280
Розташовується у зібраннях:Т. 48, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
408-Текст статті-798-2-10-20191126.pdf224.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.