Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/829
Title: Фінансова автономія ВНЗ як ресурс забезпечення якості освіти
Other Titles: Financial autonomy in higher education as a resource for providing quality of education
Authors: Воробйова, Оксана Петрівна
Keywords: заклад вищої освіти
забезпечення якості освіти
фінансова автономія
фінансові ресурси
Issue Date: 2017
Citation: Воробйова О. П. Фінансова автономія ВНЗ як ресурс забезпечення якості освіти / О. П. Воробйова // Освітній простір України. - 2017. - № 11. - С. 53-58.
Abstract: У межах даної статті розглянуто та проаналізовано впровадження фінансової автономія закладу вищої освіти та її сплив на забезпечення якості освіти. Основою реалізації дослідницької мети є використання таких методів, як логічний, аналіз (проаналізовано основні складові фінансової автономії закладу вищої освіти), синтез (визначено практико-прикладні аспекти реалізації процесу фінансової автономії, визначено основні проблеми, що виникають у процесі формування та функціонування фінансової автономії закладу вищої освіти), аналітичний (сформульовано рекомендації щодо розвитку фінансової автономії закладу вищої освіти в Україні). На основі проведеного аналізу визначено, що набуття фінансової автономії закладами вищої освіти, та отримання можливості створення ендавменту кардинально вплине на забезпечення якості освіти закладу – підвищить якість підготовки спеціалістів, їх конкурентоздатність на ринку праці та буде стимулювати розвиток науки. Ство­рюючи ендавмент, як ресурс довготривалого розвитку, визначаються і нові підходи щодо розвитку вищого навчального закладу, залучаючи кошти благодійників, а також створюються нові механізми прийняття управлінських рішень. Держава має перейти до рівноправних партнерських відносин із вищими навчальними закладами, формувати нові підходи розвитку вітчизняної освіти, що відповідає сучасним світовим вимогам.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/829
Appears in Collections:№ 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2352-6646-1-SM.pdf128.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.