Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8291
Title: | Інтерпретація поетичних текстів як засіб розвитку лінгвосоціокультурної компетентності студентів |
Other Titles: | Interpretation Of Poetiс Texts As A Means Of Linguosociocultural Competence Development Of Students |
Authors: | Карбашевська, Оксана Василівна Білянська, Ірина Петрівна |
Keywords: | поетичний текст інтерпретація лінгвосоціокультурна компетентність медіація міжкультурна комунікація |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Citation: | Карбашевська О. В. Інтерпретація поетичних текстів як засіб розвитку лінгвосоціокультурної компетентності студентів / О. В. Карбашевська, І. П. Білянська // Освітні обрії. - 2019. - Т. 48. - № 1. - С. 52-56. |
Abstract: | У статті представлено загальний зміст елективної навчальної дисципліни «Інтерпретація поетичного тексту». Описано такі теми курсу, як «поезія у колі красних мистецтв», «образність і символізм у поезії», «англо-шотландська фольклорна балада». Зазначено, що художні твори мають високий естетичний, виховний і розвивальний потенціал, а інтерпретація закладеної у них інформації стимулює аналітичне мислення студентів, розвиває їх художньо-естетичне сприйняття, збагачує духовний світ. Зроблено висновок про те, що сформувати лінгвосоціокультурну компетентність студентів можливо засобами тлумачення поетичних творів, оскільки опосередкована міжкультурна комунікація зумовлює розширення кругозору студентів лінгвосоціокультурними знаннями, які є необхідними для досягнення порозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування та розвитку їх здатності до медіації в усній чи письмовій формі. Наголошено, що інтерпретація поетичних творів сприятиме вихованню любові та інтересу до естетики художнього слова, фаху філолога. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/8291 |
Appears in Collections: | Т. 48, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
414-Текст статті-820-2-10-20191126.pdf | 249.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.