Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8291
Title: Інтерпретація поетичних текстів як засіб розвитку лінгвосоціокультурної компетентності студентів
Other Titles: Interpretation Of Poetiс Texts As A Means Of Linguosociocultural Competence Development Of Students
Authors: Карбашевська, Оксана Василівна
Білянська, Ірина Петрівна
Keywords: поетичний текст
інтерпретація
лінгвосоціокультурна компетентність
медіація
міжкультурна комунікація
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Карбашевська О. В. Інтерпретація поетичних текстів як засіб розвитку лінгвосоціокультурної компетентності студентів / О. В. Карбашевська, І. П. Білянська // Освітні обрії. - 2019. - Т. 48. - № 1. - С. 52-56.
Abstract: У статті представлено загальний зміст елективної навчальної дисципліни «Інтерпретація поетичного тексту». Описано такі теми курсу, як «поезія у колі красних мистецтв», «образність і символізм у поезії», «англо-шотландська фольклорна балада». Зазначено, що художні твори мають високий естетичний, виховний і розвивальний потенціал, а інтерпретація закладеної у них інформації стимулює аналітичне мислення студентів, розвиває їх художньо-естетичне сприйняття, збагачує духовний світ. Зроблено висновок про те, що сформувати лінгвосоціокультурну компетентність студентів можливо засобами тлумачення поетичних творів, оскільки опосередкована міжкультурна комунікація зумовлює розширення кругозору студентів лінгвосоціокультурними знаннями, які є необхідними для досягнення порозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування та розвитку їх здатності до медіації в усній чи письмовій формі. Наголошено, що інтерпретація поетичних творів сприятиме вихованню любові та інтересу до естетики художнього слова, фаху філолога.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8291
Appears in Collections:Т. 48, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
414-Текст статті-820-2-10-20191126.pdf249.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.