Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧервінська, Інна Богданівна-
dc.date.accessioned2020-10-13T12:14:29Z-
dc.date.available2020-10-13T12:14:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧервінська І. Б. Музейна педагогіка як інструмент взаємодії закладів освіти і музеїв у сучасному соціокультурному просторі / І. Б. Червінська // Освітні обрії. - 2019. - Т. 49. - № 2. - С. 16-21.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/obrii.49.2.16-21-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8311-
dc.description.abstractУ статті описуються сутність та особливості реалізації в освітньому процесі гірських шкіл нової галузі педагогічного знання – музейної педагогіки. Акцентується увага на те, що музейна педагогіка сьогодні розглядається як міждисциплінарна наукова дисципліна та практична галузь освітньої діяльності, яка реалізує передачу культурного досвіду через педагогічний процес в умовах музейного середовища. Автор розкриває інструменти взаємодії музеїв Прикарпаття з освітніми закладами крізь призму музейної педагогіки, вказує на її актуальність та значний дидактичний потенціал в організації виховного та освітнього процесу, окреслюються провідні напрями використання надбань музейної педагогіки Прикарпаття в освітньому процесі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectмузейна педагогікаuk_UA
dc.subjectмузейні експозиціїuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectмузейна комунікаціяuk_UA
dc.titleМузейна педагогіка як інструмент взаємодії закладів освіти і музеїв у сучасному соціокультурному просторіuk_UA
dc.title.alternativeMuseum Pedagogy As A Tool For Interaction Of Educational Institutions And Museums In The Modern Socio-Cultural Spaceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 49, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2327-Текст статті-4761-1-10-20200306.pdf258.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.