Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8311
Назва: Музейна педагогіка як інструмент взаємодії закладів освіти і музеїв у сучасному соціокультурному просторі
Інші назви: Museum Pedagogy As A Tool For Interaction Of Educational Institutions And Museums In The Modern Socio-Cultural Space
Автори: Червінська, Інна Богданівна
Ключові слова: музейна педагогіка
музейні експозиції
освітній простір
музейна комунікація
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Червінська І. Б. Музейна педагогіка як інструмент взаємодії закладів освіти і музеїв у сучасному соціокультурному просторі / І. Б. Червінська // Освітні обрії. - 2019. - Т. 49. - № 2. - С. 16-21.
Короткий огляд (реферат): У статті описуються сутність та особливості реалізації в освітньому процесі гірських шкіл нової галузі педагогічного знання – музейної педагогіки. Акцентується увага на те, що музейна педагогіка сьогодні розглядається як міждисциплінарна наукова дисципліна та практична галузь освітньої діяльності, яка реалізує передачу культурного досвіду через педагогічний процес в умовах музейного середовища. Автор розкриває інструменти взаємодії музеїв Прикарпаття з освітніми закладами крізь призму музейної педагогіки, вказує на її актуальність та значний дидактичний потенціал в організації виховного та освітнього процесу, окреслюються провідні напрями використання надбань музейної педагогіки Прикарпаття в освітньому процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8311
Розташовується у зібраннях:Т. 49, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2327-Текст статті-4761-1-10-20200306.pdf258.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.