Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/832
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Літвінова, Марина Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-04T10:34:19Z | - |
dc.date.available | 2019-11-04T10:34:19Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Літвінова М. Б. Профільний підхід до викладання фізико-математичних дисциплін у ВНЗ студентам електромеханічних спеціальностей / М. Б. Літвінова // Освітній простір України. - 2017. - № 11. - С. 70-76. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/832 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто методику відбору навчального матеріалу, який має використовуватися при профільному викладенні фізики та математики студентам електромеханічних спеціальностей вишив. Проведено відповідне методико-педагогічне дослідження серед студентів Херсонської філії Національного університету кораблебудування імені адм. Макарова. Дослідження встановило, що використання запропонованого підходу до викладання фізики з попереднім профільним викладанням вищої математики студентам електромеханічного напряму навчання покращує результати подальшого вивчення спецкурсів за фахом. Розглянутий підхід може бути рекомендованим при навчанні студентів усіх технічних спеціальностей ВНЗ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | фізика | uk_UA |
dc.subject | електромеханічні спеціальності | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.title | Профільний підхід до викладання фізико-математичних дисциплін у ВНЗ студентам електромеханічних спеціальностей | uk_UA |
dc.title.alternative | Specialized approach to teaching physics and mathematics to Students in electromechanics field of study | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 11 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2356-6652-1-SM.pdf | 160.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.