Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8331
Назва: Сутність та структура комунікативної компетентності особистості молодшого школяра
Інші назви: Content and structure of primary school pupil’s personality communicative competence
Автори: Подановська, Галина
Ключові слова: компетентність
комунікативна компетентність
навички
початкова школа
молодший школяр
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Подановська Г. Сутність та структура комунікативної компетентності особистості молодшого школяра / Г. Подановська // Освітні лбрії. - 2019. - Т. 49. - № 2. - С. 36-40.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено теоретичний аналіз понять «компетенція», «компетентність» та, зокрема, «комунікативна компетентність» особистості молодшого школяра в науковій парадигмі. Виявлено багатогранність цих термінів, що пояснюється актуальністю та водночас складністю підходів до їх вивчення. Охарактеризовано структуру комунікативної компетентності. Встановлено, що навчання української мови, літературного читання потребує комунікативного спрямування, щоб діти у процесі навчально-мовленнєвої практики навчалися використовувати мову, засоби спілкування для побудови усних і писемних висловлювань у певному стилі, ураховуючи обставини мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8331
Розташовується у зібраннях:Т. 49, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2424-Текст статті-4892-1-10-20200309.pdf214.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.