Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8350
Назва: | Методологічні засади періодизації становлення і розвитку педагогічних наук та досліджуваних проблем і явищ |
Інші назви: | Methodological principles of periodization of the formation and development of pedagogical sciences and research problems and phenomena |
Автори: | Котик, Тетяна Миколаївна |
Ключові слова: | методологія педагогіки періодизація становлення й розвитку педагогічних наук і проблем положення синергетичного підходу |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Котик Т. М. Методологічні засади періодизації становлення і розвитку педагогічних наук та досліджуваних проблем і явищ / Т. М. Котик // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 13-17. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено методологічні орієнтири для здійснення періодизації становлення і розвитку педагогічної галузі та досліджуваної педагогічної проблеми. Послуговуючись історико-генетичним і теоретичним аналізом філософської, методологічної та педагогічної наукової літератури, засвідчено тісний взаємозв’язок загальнофілософської періодизації розвитку суспільства і загальнонаукової періодизації розвитку знання; здійснено інтерпретацію основних положень синергетичного підходу для періодизації розвитку педагогічних наук і педагогічних явищ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8350 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 50, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4060-Текст статті-8592-1-10-20200729.pdf | 242.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.