Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8350
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котик, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-21T12:39:13Z | - |
dc.date.available | 2020-10-21T12:39:13Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Котик Т. М. Методологічні засади періодизації становлення і розвитку педагогічних наук та досліджуваних проблем і явищ / Т. М. Котик // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 13-17. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/obrii.50.1.13-17 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8350 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено методологічні орієнтири для здійснення періодизації становлення і розвитку педагогічної галузі та досліджуваної педагогічної проблеми. Послуговуючись історико-генетичним і теоретичним аналізом філософської, методологічної та педагогічної наукової літератури, засвідчено тісний взаємозв’язок загальнофілософської періодизації розвитку суспільства і загальнонаукової періодизації розвитку знання; здійснено інтерпретацію основних положень синергетичного підходу для періодизації розвитку педагогічних наук і педагогічних явищ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | методологія педагогіки | uk_UA |
dc.subject | періодизація становлення й розвитку педагогічних наук і проблем | uk_UA |
dc.subject | положення синергетичного підходу | uk_UA |
dc.title | Методологічні засади періодизації становлення і розвитку педагогічних наук та досліджуваних проблем і явищ | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodological principles of periodization of the formation and development of pedagogical sciences and research problems and phenomena | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 50, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4060-Текст статті-8592-1-10-20200729.pdf | 242.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.