Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/837
Назва: | Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови |
Інші назви: | Formation of the sociocultural competence of would-be teachers of foreign languages |
Автори: | Семенова, Ольга Олександрівна |
Ключові слова: | соціокультурна компетенція міжкультурна комунікація культурологічна спрямованість лінгвістична компетенція. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Семенова О. О. Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. О. семенова // Освітній простір України. - 2017. - № 11. - С. 100-104. |
Короткий огляд (реферат): | У статті зосереджено увагу на важливості соціокультурного аспекту у процесі вивчення іноземних мов. На основі аналізу наукових джерел автором розкрито сутність терміну “соціокультурна компетенція” та підкреслено необхідність залучення всіх компонентів соціокультурної компетенції у навчальному процесі. Зазначено, що у структурному плані соціокультурна компетенція є комплексним явищем і включає в себе набір компонентів, які відносяться до різноманітних категорій: лінгвокраїнознавчий, соціально-психологічний, культурологічний компоненти. Стисло описано основні фактори впливу на формування та розвиток соціокультурної компетенції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/837 |
Розташовується у зібраннях: | № 11 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2361-6662-1-SM.pdf | 109.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.