Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8390
Title: Реалізація дидактичних принципів у процесі формування професійно-педагогічної мобільності майбутнього викладача
Other Titles: Realization of didactic principles in the process of formation of professional and pedagogical mobility of the future lecturer
Authors: Ієвлєв, Олександр Миколайович
Keywords: професійно-педагогічна мобільність
особистісна складова професійно-педагогічної мобільності
діяльнісна складова професійно-педагогічної мобільності
викладач
Issue Date: 2019
Citation: Ієвлєв О. М. Реалізація дидактичних принципів у процесі формування професійно-педагогічної мобільності майбутнього викладача / О. М. Ієвлєв // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 20. – С. 97-101
Abstract: Підготовка педагогів є важливим завданням системи освіти України. Одним із шляхів його вирішення є підготовка майбутніх викладачів в умовах магістратури закладу вищої освіти. Успішність професійної діяльності цих викладачів визначає високий рівень їх професійно-педагогічної мобільності. Формування професійно-педагогічної мобільності вимагає реалізації відповідних дидактичних принципів. Відомо, що принципи навчання виконують регулятивну функцію з погляду моделювання дидактичних теорій і способів регулювання практики освітнього процесу. Як свідчить результати проведеного дослідження, в залежності від типу складової професійно-педагогічної мобільності слід використовувати відповідні дидактичні принципи. Так, для формування діяльнісної складової професійної мобільності доцільно використовувати такі загальнодидактичні принципи: доступності; ґрунтовності; систематичності та послідовності. До специфічних принципів навчання для цієї складової слід віднести принципи безперервності освіти та модульності змісту навчання. При формуванні особистісної складової професійної мобільності доцільно використовувати такі загальнодидактичні принципи: свідомості навчання; активності й самостійності; єдності освітніх, розвивальних і виховних функцій навчання. До специфічних принципів навчання для цієї складової слід віднести принципи гуманізації освіти та акмеологічності. Частина дидактичних принципів може бути однаково ефективно використана для формування обох складових професійно-педагогічної мобільності, зокрема загальнодидактичний принцип наочності та, з певними застереженнями, специфічні принципи мобільності й коеволюції.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8390
Appears in Collections:№ 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
851-Текст статті-1666-2-10-20191125.pdf411.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.