Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8392
Назва: Музично-ритмічний розвиток молодших школярів в умовах гірської школи
Інші назви: Musical-rhythmic instrumentation is the basis for development of executive skills of junior schoolchildren
Автори: Вовк, Мирон Васильович
Дзьон, Юлія Миколаївна
Ключові слова: музична діяльність
творчість
виконавство
ритмічний розвиток
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Вовк М. В. Музично-ритмічний розвиток молодших школярів в умовах гірської школи / М. В. Вовк, Ю. М. Дзьон //Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 20. – С. 106-110
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається проблема розвитку творчої діяльності молодших школярів на уроках музичного мистецтва на матеріалі використання елементарного ритмічного і звуковисотного інструментарію. Автором здійснюється глибокий аналіз наукових напрацювань авторитетних учених і дослідників у даній галузі, що доводить необхідність дотримання чіткого системного підходу (етапно-фазової послідовності) з метою ефективного музично-творчого розвитку учнів молодшого шкільного віку. Результати дослідження дозволили дійти висновку, що найбільша ефективність у створенні музично-ритмічної основи досягається за таких умов: якщо учень підготовлений до виконання самостійної музично-практичної діяльності, тобто має необхідні знання, практичні вміння і навички; може самостійно упорядковувати їх у логічну послідовність, спрямовану на раціональне вирішення завдання; чітко уявляє, з якою метою воно виконується, його подальше практичне значення; знає головні шляхи виконання; уміє висловлювати думки з певних питань своїми словами, що є свідченням наявності логіки доказовості, вміння відстоювати свої позиції у спірних ситуаціях; знаходити переконливий і доказовий матеріал, коли у процесі добору самостійних завдань використовується диференційований підхід із урахуванням індивідуальних музичних здібностей кожного учня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8392
Розташовується у зібраннях:№ 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
855-Текст статті-1674-2-10-20191125.pdf424.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.