Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовк, Мирон Васильович-
dc.contributor.authorДзьон, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-10-26T11:32:14Z-
dc.date.available2020-10-26T11:32:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВовк М. В. Музично-ритмічний розвиток молодших школярів в умовах гірської школи / М. В. Вовк, Ю. М. Дзьон //Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 20. – С. 106-110uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8392-
dc.description.abstractУ статті розкривається проблема розвитку творчої діяльності молодших школярів на уроках музичного мистецтва на матеріалі використання елементарного ритмічного і звуковисотного інструментарію. Автором здійснюється глибокий аналіз наукових напрацювань авторитетних учених і дослідників у даній галузі, що доводить необхідність дотримання чіткого системного підходу (етапно-фазової послідовності) з метою ефективного музично-творчого розвитку учнів молодшого шкільного віку. Результати дослідження дозволили дійти висновку, що найбільша ефективність у створенні музично-ритмічної основи досягається за таких умов: якщо учень підготовлений до виконання самостійної музично-практичної діяльності, тобто має необхідні знання, практичні вміння і навички; може самостійно упорядковувати їх у логічну послідовність, спрямовану на раціональне вирішення завдання; чітко уявляє, з якою метою воно виконується, його подальше практичне значення; знає головні шляхи виконання; уміє висловлювати думки з певних питань своїми словами, що є свідченням наявності логіки доказовості, вміння відстоювати свої позиції у спірних ситуаціях; знаходити переконливий і доказовий матеріал, коли у процесі добору самостійних завдань використовується диференційований підхід із урахуванням індивідуальних музичних здібностей кожного учня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмузична діяльністьuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectвиконавствоuk_UA
dc.subjectритмічний розвитокuk_UA
dc.titleМузично-ритмічний розвиток молодших школярів в умовах гірської школиuk_UA
dc.title.alternativeMusical-rhythmic instrumentation is the basis for development of executive skills of junior schoolchildrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
855-Текст статті-1674-2-10-20191125.pdf424.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.