Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8394
Title: Нейропсихологічні основи обчислювальної діяльності учня початкової школи: теоретичний аспект
Other Titles: Neuropsychological bases of computational activity of the elementary school learner: theoretical aspects
Authors: Романишин, Руслана Ярославівна
Keywords: обчислювальна діяльність
учні початкової школи
вищі психічні функції
процес формування обчислювальних знань і навичок
система зон мозку, які забезпечують обчислювальну діяльність
Issue Date: 2019
Citation: Романишин Р. Я. Нейропсихологічні основи обчислювальної діяльності учня початкової школи: теоретичний аспект / Р. Я. Романишин // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 20. – С. 116-120
Abstract: У статті розглядається обчислювальна діяльність учнів початкової школи з точки зору нейропсихологічних досліджень. На їх основі обчислювальну діяльність віднесено до вищих психічних функцій, які притаманні тільки людині та формуються упродовж життя. Встановлено закономірності побудови процесу формування та засвоєння знань і навичок в учнів початкової школи. Цей процес забезпечується завдяки роботі кори великих півкуль головного мозку. Обчислення, як будь-яка вища психічна функція забезпечується інтегративною діяльністю всього мозку. Значення кожної ділянки мозку на якість обчислювальної діяльності можна оцінити лише з точки зору нейронауки. Вивчення локальних уражень мозку дають можливість встановити різні порушення розумових процесів, обумовлених випаданням певних компонентів психічної діяльності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8394
Appears in Collections:№ 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
858-Текст статті-1680-2-10-20191125.pdf453.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.