Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8394
Назва: Нейропсихологічні основи обчислювальної діяльності учня початкової школи: теоретичний аспект
Інші назви: Neuropsychological bases of computational activity of the elementary school learner: theoretical aspects
Автори: Романишин, Руслана Ярославівна
Ключові слова: обчислювальна діяльність
учні початкової школи
вищі психічні функції
процес формування обчислювальних знань і навичок
система зон мозку, які забезпечують обчислювальну діяльність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Романишин Р. Я. Нейропсихологічні основи обчислювальної діяльності учня початкової школи: теоретичний аспект / Р. Я. Романишин // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 20. – С. 116-120
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається обчислювальна діяльність учнів початкової школи з точки зору нейропсихологічних досліджень. На їх основі обчислювальну діяльність віднесено до вищих психічних функцій, які притаманні тільки людині та формуються упродовж життя. Встановлено закономірності побудови процесу формування та засвоєння знань і навичок в учнів початкової школи. Цей процес забезпечується завдяки роботі кори великих півкуль головного мозку. Обчислення, як будь-яка вища психічна функція забезпечується інтегративною діяльністю всього мозку. Значення кожної ділянки мозку на якість обчислювальної діяльності можна оцінити лише з точки зору нейронауки. Вивчення локальних уражень мозку дають можливість встановити різні порушення розумових процесів, обумовлених випаданням певних компонентів психічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8394
Розташовується у зібраннях:№ 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
858-Текст статті-1680-2-10-20191125.pdf453.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.