Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8396
Назва: Теоретичний аналіз поняття педагогічні умови у контексті професійного зростання вчителів
Інші назви: Theoretical analysis of the concept of pedagogical conditions due to teachers' professional growth
Автори: Сагач, Оксана Михайлівна
Ключові слова: педагогічні умови
організаційно-педагогічні умови
неперервне професійне зростання
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Сагач О. М. Теоретичний аналіз поняття педагогічні умови у контексті професійного зростання вчителів / О. М. Сагач // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 32-35.
Короткий огляд (реферат): У поданому матеріалі представлено аналіз дефініцій умова, педагогічні умови, організаційно-педагогічні умови. Визначено організаційно-педагогічні умови, за яких відбувається процес неперервного професійного зростання вчителя, і виділено його етапи, які, будучи поєднані його цілісністю, відрізняються метою, змістом і методами. Доведено, що професійне зростання педагога є процесом якісних і кількісних перетворень його професійного потенціалу, що обумовлені як внутрішніми, так і зовнішніми умовами. Умови ж розглянуто як елементи системи, на яких базується педагогічний процес та які забезпечують досягнення конкретної мети.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8396
Розташовується у зібраннях:Т. 50, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4067-Текст статті-8614-1-10-20200729.pdf222.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.