Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8396
Назва: | Теоретичний аналіз поняття педагогічні умови у контексті професійного зростання вчителів |
Інші назви: | Theoretical analysis of the concept of pedagogical conditions due to teachers' professional growth |
Автори: | Сагач, Оксана Михайлівна |
Ключові слова: | педагогічні умови організаційно-педагогічні умови неперервне професійне зростання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Сагач О. М. Теоретичний аналіз поняття педагогічні умови у контексті професійного зростання вчителів / О. М. Сагач // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 32-35. |
Короткий огляд (реферат): | У поданому матеріалі представлено аналіз дефініцій умова, педагогічні умови, організаційно-педагогічні умови. Визначено організаційно-педагогічні умови, за яких відбувається процес неперервного професійного зростання вчителя, і виділено його етапи, які, будучи поєднані його цілісністю, відрізняються метою, змістом і методами. Доведено, що професійне зростання педагога є процесом якісних і кількісних перетворень його професійного потенціалу, що обумовлені як внутрішніми, так і зовнішніми умовами. Умови ж розглянуто як елементи системи, на яких базується педагогічний процес та які забезпечують досягнення конкретної мети. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8396 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 50, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4067-Текст статті-8614-1-10-20200729.pdf | 222.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.