Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСагач, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-10-28T09:00:29Z-
dc.date.available2020-10-28T09:00:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСагач О. М. Теоретичний аналіз поняття педагогічні умови у контексті професійного зростання вчителів / О. М. Сагач // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 32-35.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/obrii.50.1.32-35-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8396-
dc.description.abstractУ поданому матеріалі представлено аналіз дефініцій умова, педагогічні умови, організаційно-педагогічні умови. Визначено організаційно-педагогічні умови, за яких відбувається процес неперервного професійного зростання вчителя, і виділено його етапи, які, будучи поєднані його цілісністю, відрізняються метою, змістом і методами. Доведено, що професійне зростання педагога є процесом якісних і кількісних перетворень його професійного потенціалу, що обумовлені як внутрішніми, так і зовнішніми умовами. Умови ж розглянуто як елементи системи, на яких базується педагогічний процес та які забезпечують досягнення конкретної мети.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectнеперервне професійне зростанняuk_UA
dc.titleТеоретичний аналіз поняття педагогічні умови у контексті професійного зростання вчителівuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical analysis of the concept of pedagogical conditions due to teachers' professional growthuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 50, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4067-Текст статті-8614-1-10-20200729.pdf222.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.