Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8396
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сагач, Оксана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T09:00:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-28T09:00:29Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Сагач О. М. Теоретичний аналіз поняття педагогічні умови у контексті професійного зростання вчителів / О. М. Сагач // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 32-35. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/obrii.50.1.32-35 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8396 | - |
dc.description.abstract | У поданому матеріалі представлено аналіз дефініцій умова, педагогічні умови, організаційно-педагогічні умови. Визначено організаційно-педагогічні умови, за яких відбувається процес неперервного професійного зростання вчителя, і виділено його етапи, які, будучи поєднані його цілісністю, відрізняються метою, змістом і методами. Доведено, що професійне зростання педагога є процесом якісних і кількісних перетворень його професійного потенціалу, що обумовлені як внутрішніми, так і зовнішніми умовами. Умови ж розглянуто як елементи системи, на яких базується педагогічний процес та які забезпечують досягнення конкретної мети. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | неперервне професійне зростання | uk_UA |
dc.title | Теоретичний аналіз поняття педагогічні умови у контексті професійного зростання вчителів | uk_UA |
dc.title.alternative | Theoretical analysis of the concept of pedagogical conditions due to teachers' professional growth | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 50, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4067-Текст статті-8614-1-10-20200729.pdf | 222.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.