Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8398
Назва: Синергетичний підхід до розвитку соціокультурного простору гірської школи регіону Українських Карпат
Інші назви: Synergetic approach to the development of socio-cultural space mountain school region of Ukrainian Carpathians
Автори: Червінська, Інна Богданівна
Ключові слова: соціокультурний простір
синергетика
розвиток
регіон Українських Карпат
синергетичний підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Червінська І. Б. Синергетичний підхід до розвитку соціокультурного простору гірської школи регіону Українських Карпат / І. Б. Червінська // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 41-46.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості становлення та розвитку соціокультурного простору освітніх закладів гірських районів Карпат з позицій синергетичного підходу. Автор подає трактування характеристик регіону як складових соціокультурного простору, що детермінує науково-філософські знання та сучасну інтерпретацію цього багатоаспектного явища. Окреслюється сутність наукового дискурсу щодо формування соціокультурного простору гірської школи регіону Українських Карпат, вказується на необхідність за умов розвитку інтеграційних процесів та глобалізації в усьому світі зберегти самобутність, інтелектуальний, морально-етичний та етнокультурний потенціал, який властивий цьому освітньому закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8398
Розташовується у зібраннях:Т. 50, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4072-Article Text-8631-1-10-20200729.pdf12.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.