Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/840
Title: | Сучасні підходи у підготовці майбутніх педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами |
Other Titles: | Modern approaches in future educators training for inclusive education of children with special educational needs |
Authors: | Чупахіна, Світлана Василівна |
Keywords: | освітня інтеграція діти з особливими освітніми потребами компетентнісний підхід методична компетентність |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Citation: | Чупахіна С. В.Сучасні підходи у підготовці майбутніх педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / С. В. Чупахіна // Освітній простір України. - 2017. - № 11. - С. 114-122. |
Abstract: | В статті проаналізовано сучасні підходи у підготовці вчителів до інклюзивного навчання. Обґрунтовано методичну компетентності, як здатність до методичної діяльності. Методична компетентність в дослідженнях визначається як загальна компетентність педагога, яка включає інтегральну властивість особистості, характеризує здатність виконувати методичні професійні спеціальні функції у роботі з дітьми з ООП. Охарактеризовано структуру методичної компетентності, як корекційну спрямованість в методичній діяльності педагога через конкретний навчальний предмет, педагогічні концепції, позиції, принципи, технології тощо сучасної спеціальної освіти, які сприяють вмінню підбирати та використовувати найефективніші форми і методи взаємодії педагога і дитини з ООП, враховуючи сучасні підходи до педагогічної діяльності. Доведено, що процесуальний підхід методичної компетентності передбачає методичні дії в теоретичному й практичному аспектах. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/840 |
Appears in Collections: | № 11 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2364-6668-1-SM.pdf | 256.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.