Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8401
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Земан, Іванна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T09:48:09Z | - |
dc.date.available | 2020-10-28T09:48:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Земан І. Формування компетентностей учнів базової середньої школи / І. Земан // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 56-60. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/obrii.50.1.56-60 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8401 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду процесу формування компетентностей в учнів базової середньої школи, оскільки ринок праці у XXI столітті потребує професіоналів, котрі вміють учитися протягом життя, критично мислити та досягати цілей. Автором обґрунтовано одне з важливих завдань учителів, що полягає у правильному формуванні життєвих компетентностей, які мають неабияке значення для успішної самореалізації, освіти та праці. Доведено, що все більша низка шкіл розглядають компетентності як візитівку школи, адаптують пропозиції до потреб освітян, проводять консультації та тренінги для вчителів, щоб максимально підвищити свій рівень викладання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | формування компетентності | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.title | Формування компетентностей учнів базової середньої школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Competence bulding of basic secondary education students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 50, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4075-Текст статті-8641-1-10-20200729.pdf | 267.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.