Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8406
Назва: Особливості методики визначення індивідуальної рухової активності студентів та її вплив на психофізичний стан
Інші назви: Peculiarities of methods of determination of individual motor activity and its influence on psychophysical status of students
Автори: Редькіна, Марія Анатоліївна
Ключові слова: психофізичний стан
рухова активність
фізичне виховання
здоров’я
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Редькіна М. А. Особливості методики визначення індивідуальної рухової активності студентів та її вплив на психофізичний стан / М. А. Редькіна // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 80-83.
Короткий огляд (реферат): У зв´язку з постійним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій сучасна молодь веде малорухливий спосіб життя, що призводить до зниження рівня рухової активності у студентів закладів вищої освіти, і як наслідок, спостерігається високий рівень захворюваності. Ураховуючи стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, нами розроблено методику визначення індивідуальної рухової активності з використанням інфокомунікаційних технологій. У статті охарактеризовано психофізичний стан студентів контрольної та експериментальної груп після впровадження запропонованої методики в освітній процес з фізичного виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8406
Розташовується у зібраннях:Т. 50, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4080-Текст статті-8661-1-10-20200729.pdf244.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.