Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8406
Назва: | Особливості методики визначення індивідуальної рухової активності студентів та її вплив на психофізичний стан |
Інші назви: | Peculiarities of methods of determination of individual motor activity and its influence on psychophysical status of students |
Автори: | Редькіна, Марія Анатоліївна |
Ключові слова: | психофізичний стан рухова активність фізичне виховання здоров’я |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Редькіна М. А. Особливості методики визначення індивідуальної рухової активності студентів та її вплив на психофізичний стан / М. А. Редькіна // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 80-83. |
Короткий огляд (реферат): | У зв´язку з постійним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій сучасна молодь веде малорухливий спосіб життя, що призводить до зниження рівня рухової активності у студентів закладів вищої освіти, і як наслідок, спостерігається високий рівень захворюваності. Ураховуючи стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, нами розроблено методику визначення індивідуальної рухової активності з використанням інфокомунікаційних технологій. У статті охарактеризовано психофізичний стан студентів контрольної та експериментальної груп після впровадження запропонованої методики в освітній процес з фізичного виховання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8406 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 50, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4080-Текст статті-8661-1-10-20200729.pdf | 244.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.