Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8449
Title: Сучасні стандартизовані зарубіжні методики дослідження Я-концепції молодших школярів
Other Titles: Modern standardized methods of measuring the self-concept of junior school age children
Authors: Орлова, Ганна Вікторівна
Keywords: Я-концепція
молодший шкільний вік
психодіагностика
психометрика
Issue Date: 2019
Citation: Орлова Г. В. Сучасні стандартизовані зарубіжні методики дослідження Я-концепції молодших школярів / Г. В. Орлова // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 21. – С. 19-24
Abstract: В статті розглянуто дванадцять найпопулярніших зарубіжних методик дослідження Я-концепції школярів: Опитувальник самооцінки Розенберга, Опитувальник самооцінки Куперсміта, Шкалу дитячої Я-концепції Пірса-Гарріса, Шкалу Я-концепції Теннессі, Профіль самосприйняття для дітей Хартер, Опитувальник самоопису Марша, Профіль самосприйняття для підлітків Хартер, Рисунковий тест самооцінки компететності та соціального прийняття для дошкільників, Шкалу самооцінки Хейра, Шкалу ситуативної самооцінки Хітертона та Полівого, Багатовимірну шкалу Я-концепції Бракена, Шкалу Я-концепції для дітей Мартінека-Заїчковського. За результатами аналізу встановлено, що всі методики мають добрі показники валідності, надійності та внутрішньої узгодженості. Окремі з них перекладено та адаптовано російською чи українською мовами. Однак в більшості випадків відомості щодо психометричних властивостей адаптованих версій методик авторами не розкриваються. Лише окремі версії методики самосприйняття Хартер представлені у форматі, який дає можливість їх повноцінного практичного застосування. Поряд із цим ряд методик (тест Розенберга та різні версії методики Хартер) мають добрі перспективи впровадження в навчально- виховний процес за належної стандартизації та додаткових досліджень її валідності та надійності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8449
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1922-Текст статті-4016-1-10-20200201.pdf457.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.