Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/851
Назва: | Інклюзивна освіта в Україні: соціально-педагогічний аспект |
Інші назви: | Inclusive education in Ukraine: social and pedagogical aspects |
Автори: | Матвеєва, Наталія Олексіївна |
Ключові слова: | соціальне становлення соціальні знання соціалізація самореалізація |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Матвеєва Н. О. Інклюзивна освіта в Україні: соціально-педагогічний аспект / Н. О. Матвеєва // Освітній простір України. - 2017. - № 11. - С. 180-187. |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано зміст поняття “інклюзивна освіта”; проаналізовано та визначено суть “медичної” та “соціальної” її моделей. Автор акцентує увагу на соціальному аспекті інклюзії, виокремлює значення соціуму у визначенні місця особистості у житті суспільства, її соціалізації та подальшій самореалізації; розкриває суть проблем, що мають місце на практиці; наголошує на шляхах подолання різних недоліків та упущень у процесі соціальної та освітньої інклюзії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/851 |
Розташовується у зібраннях: | № 11 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2375-6690-1-SM.pdf | 159.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.