Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/851
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвеєва, Наталія Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-06T09:11:23Z | - |
dc.date.available | 2019-11-06T09:11:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Матвеєва Н. О. Інклюзивна освіта в Україні: соціально-педагогічний аспект / Н. О. Матвеєва // Освітній простір України. - 2017. - № 11. - С. 180-187. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/851 | - |
dc.description.abstract | У статті подано зміст поняття “інклюзивна освіта”; проаналізовано та визначено суть “медичної” та “соціальної” її моделей. Автор акцентує увагу на соціальному аспекті інклюзії, виокремлює значення соціуму у визначенні місця особистості у житті суспільства, її соціалізації та подальшій самореалізації; розкриває суть проблем, що мають місце на практиці; наголошує на шляхах подолання різних недоліків та упущень у процесі соціальної та освітньої інклюзії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | соціальне становлення | uk_UA |
dc.subject | соціальні знання | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.title | Інклюзивна освіта в Україні: соціально-педагогічний аспект | uk_UA |
dc.title.alternative | Inclusive education in Ukraine: social and pedagogical aspects | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 11 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2375-6690-1-SM.pdf | 159.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.