Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8535
Title: Життєтворчий потенціал реабілітаційної педагогіки
Other Titles: Life potential of rehabilitation pedagogy
Authors: Єрмаков, Іван Гнатович
Keywords: життєтворчість
педагогіка життєтворчості
розвиток особистості
діти з особливими потребами
спеціальна освіта
Issue Date: 2019
Citation: Єрмаков І. Г. Життєтворчий потенціал реабілітаційної педагогіки / І. Г. Єрмаков // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 21. – С. 34-38
Abstract: У статті розкриваються особливості розвитку та формування реабілітаційної педагогіки на засадах ідей педагогіки життєтворчості. Автор наголошує на необхідності оновлення змісту, технологічного забезпечення, визначення функцій реабілітаційної педагогіки, оскільки вона розкриває нове бачення проблеми, пропагує прогностичну філософію інтегрованої школи. Вказується, що найціннішим надбанням реабілітаційної педагогіки є те, що її цілі, зміст близькі не лише педагогам- реформаторам, а й дітям, які стають співтворцями нових моделей школи XXI століття, глибше осмислюють своє життя, навчаються для того, щоб оволодіти мистецтвом життєтворчості, мистецтвом бути. У статті наголошується, що важливе вміння зростаючої особистості «учитися бути» повинно базуватися на вмінні пізнавати самих себе, належним чином усвідомлювати свої сили й можливості, намагатися покінчити з такими явищами, як фаталізм і покірність, що за певних обставин означає вчитися жити, пізнавати, мислити вільно і критично, учитися любити світ і робити його гуманнішим, учитися жити й творити. Адже опанування дитиною з особливими потребами мистецтва жити допомагає їй краще опанувати інноваційні технології самореабілітації, самомобілізації, які є життєво важливими для її розвитку.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8535
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1926-Текст статті-4026-1-10-20200201.pdf333.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.