Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8535
Назва: Життєтворчий потенціал реабілітаційної педагогіки
Інші назви: Life potential of rehabilitation pedagogy
Автори: Єрмаков, Іван Гнатович
Ключові слова: життєтворчість
педагогіка життєтворчості
розвиток особистості
діти з особливими потребами
спеціальна освіта
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Єрмаков І. Г. Життєтворчий потенціал реабілітаційної педагогіки / І. Г. Єрмаков // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 21. – С. 34-38
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості розвитку та формування реабілітаційної педагогіки на засадах ідей педагогіки життєтворчості. Автор наголошує на необхідності оновлення змісту, технологічного забезпечення, визначення функцій реабілітаційної педагогіки, оскільки вона розкриває нове бачення проблеми, пропагує прогностичну філософію інтегрованої школи. Вказується, що найціннішим надбанням реабілітаційної педагогіки є те, що її цілі, зміст близькі не лише педагогам- реформаторам, а й дітям, які стають співтворцями нових моделей школи XXI століття, глибше осмислюють своє життя, навчаються для того, щоб оволодіти мистецтвом життєтворчості, мистецтвом бути. У статті наголошується, що важливе вміння зростаючої особистості «учитися бути» повинно базуватися на вмінні пізнавати самих себе, належним чином усвідомлювати свої сили й можливості, намагатися покінчити з такими явищами, як фаталізм і покірність, що за певних обставин означає вчитися жити, пізнавати, мислити вільно і критично, учитися любити світ і робити його гуманнішим, учитися жити й творити. Адже опанування дитиною з особливими потребами мистецтва жити допомагає їй краще опанувати інноваційні технології самореабілітації, самомобілізації, які є життєво важливими для її розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8535
Розташовується у зібраннях:№ 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1926-Текст статті-4026-1-10-20200201.pdf333.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.