Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8537
Title: Розвиток освіти в Україні на початку ХХІ століття: можливості та виклики
Other Titles: The development of education in ukraine at the beginning of the XXI st century: chances and challenges
Authors: Мукан, Наталія Василівна
Блавт, Оксана Зіновіївна
Keywords: освіта
розвиток
модернізація
інновація
Issue Date: 2019
Citation: Мукан Н. В. Розвиток освіти в Україні на початку ХХІ століття: можливості та виклики / Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 21. – С. 44-49
Abstract: У статті розглянуто основні тенденції розвитку освіти початку ХХІ століття. З урахуванням того, що реформування освіти в Україні відбувається за умов модернізаційних процесів у всіх галузях знань, важливим є інноваційний вектор розвитку освітньої галузі. Актуальність дослідження зумовлена об’єктивною необхідністю підвищення ефективності освіти на всіх її рівнях відповідно до сучасного суспільного розвитку задля успішної інтеграції у європейський простір. Мета дослідження – виявлення основних напрямів розвитку освіти в контексті модернізації на початку ХХІ століття. В основу дослідження покладено використання комплексу загальнонаукових теоретичних методів: аналізу та синтезу, абстрагування, формалізації. Обґрунтовано, що позиції й напрями наукового пошуку шляхів розвитку освіти повинні бути спрямовані, по- перше, на кардинальну перебудову освітньої галузі, по-друге, на модернізацію цього процесу на основі використання інновацій. За результатами наукової розвідки установлено, що інтеграція модернізаційних процесів в освіті зумовлює появу новітніх підходів до організації освітнього процесу випереджального характеру, які окреслюють перспективний напрям розвитку цієї системи.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8537
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1928-Текст статті-4034-1-10-20200201.pdf511.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.