Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8547
Назва: Індивідуалізація навчання іноземних мов майбутніх інженерів: концептуальні засади
Інші назви: Individualization of foreign language teaching of future engineers: conceptual principles
Автори: Лавриш, Юліана Едуардівна
Ключові слова: індивідуалізація
цифрові технології
автономне навчання
іноземна мова
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Лавриш Ю. Е. Індивідуалізація навчання іноземних мов майбутніх інженерів: концептуальні засади / Ю. Е. Лавриш // Освітні обрії. - 2020. - Т. 50. - № 1. - С. 164-167.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює низку концептуальних ідей, що розкривають сутність педагогічних явищ, пов’язаних з індивідуалізацією навчання іноземних мов засобами цифрових освітніх технологій. Авторка визначила складові дидактичної структури індивідуалізації навчання іноземних мов, підходи для реалізації навчання автономії; визначила етапи навчання автономії та дидактичні умови для успішної реалізації індивідуалізації навчання іноземних мов. У дослідженні визначено, що саме дидактичний потенціал цифрових освітніх технологій забезпечує успішну реалізацію концепції дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8547
Розташовується у зібраннях:Т. 50, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4098-Текст статті-8724-1-10-20200730.pdf220.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.