Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/855
Назва: | Тенденції розвитку одномовності й двомовності в освітній політиці США |
Інші назви: | Tendencje rozwoju monolingwizmu i bilingwizmu w polityce edukacyjnej stanów zjednoczonych |
Автори: | Бахов, Іван Степанович |
Ключові слова: | білінгвізм монолінгваізм політика домінуюча мова |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Бахов І. С. Тенденції розвитку одномовності й двомовності в освітній політиці США / І. С. Бахов // Освітній простір України. - 2016. - № 7. - С. 7-14. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлений аналіз політики монолінгвізму на противагу політиці білінгвізму в мовній політиці США. Розглядається історичні передумови, проблеми та механізми реалізації політики монолінгвізму в поліетнічній державі, результат якої спрямований проти культурного різноманіття іммігрантських та міноритарних мов. Поведінкова і мовна асиміляція іммігрантів представлена як неминуча складова культурної асиміляції в домінуюче суспільство в результаті визнання англійської мови як мови рівних можливостей. Ключові слова: білінгвізм, монолінгвізм, ідеологія, політика, освіта, США, полікультурний, домінуюча мова, асиміляція, державна мова. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/855 |
Розташовується у зібраннях: | № 7 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1284-3360-1-SM.pdf | 566.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.