Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8575
Title: Педагогіка партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи
Other Titles: Pedagogy of partnership as a factor of formation of effective interaction of participants of the educational process in the conditions of the New ukrainian school
Authors: Федірчик, Тетяна Дмитрівна
Дідух, Віталія Віталіївна
Keywords: педагогіка партнерства
соціально-педагогічне партнерство
учасники освітнього процесу
взаємодія
демократичний підхід
гуманізація освіти
Issue Date: 2019
Citation: Федірчик Т. Д. Педагогіка партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи / Т. Д. Федірчик, В. В. Дідух // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 21. – С. 50-54
Abstract: У статті розкрито сутність поняття «педагогіка партнерства», зазначено принципи та засади, на яких базується педагогіка партнерства, згідно з Концепцією «Нова українська школа», доведено доцільність дослідження цього напряму педагогіки. Обґрунтовано педагогіку партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства. Виокремлено види педагогіки партнерства, зокрема соціально-педагогічне партнерство, та розкрито його специфіку. Представлено результати дослідження рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до взаємодії з учасниками освітнього процесу на основі педагогіки партнерства.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8575
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1929-Текст статті-4038-1-10-20200201.pdf536.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.