Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8579
Title: Теоретико-методичні засади технологій формування комунікативної культури майбутніх педагогів
Other Titles: Theoretical and methodological bases of technologies of formation of communicative culture of teachers-to-be
Authors: Оліяр, Марія Петрівна
Keywords: майбутній педагог
комунікативна культура
формування комунікативної культури
комунікативна ситуація
діалог
Issue Date: 2019
Citation: Оліяр М. П. Теоретико-методичні засади технологій формування комунікативної культури майбутніх педагогів / М. П. Оліяр // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 21. – С. 72-77
Abstract: Підготовка сучасних висококваліфікованих фахівців у галузі освіти повинна відповідати міжнародним стандартам. Модернізація сучасної освіти неможлива без належного рівня комунікативної культури педагогів. Однак проблема розроблення сучасних технологій формування комунікативної культури майбутніх педагогів недостатньо висвітлена в працях учених. Мета і завдання статті – розкрити теоретико-методичні засади технологій формування комунікативної культури майбутніх учителів. Дослідження стану комунікативної культури студентів засвідчило, що необхідно внести корективи в навчально-виховний процес закладів вищої освіти. Комунікативна культура вчителя – це системно-інтегративна якість, яка забезпечує успішну взаємодію між учителем та учнем у системі суб'єктно-суб'єктних відносин. Технологія формування комунікативної культури майбутніх педагогів являє собою сукупність змісту, методів, форм і засобів, систему дій суб'єктів освітнього процесу. Вона передбачає кілька послідовних етапів: етап проектування майбутньої комунікації, етап її реалізації та діагностико-корегувальний етап. Комунікативні ситуації є основним технологічним елементом. Діалог виступає основою навчальних комунікативних ситуацій. Технологія формування комунікативної культури розвиває здатність майбутніх педагогів до конструктивного діалогу. Вона формує такі якості особистості майбутнього фахівця, як креативність, самостійність, активність, рефлексія.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8579
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1933-Текст статті-4050-1-10-20200202.pdf497.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.