Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8581
Title: Коучинг як філософія і технологія розвитку професійної педагогічної освіти
Other Titles: Coaching as philosophy and technology of development professional pedagogical education
Authors: Савчук, Борис Петрович
Білавич, Галина Василівна
Душенко, Юлія Володимирівна
Keywords: коучинг
освітній коучинг
професійна підготовка майбутніх учителів
суб’єкт-суб’єктні стосунки
Issue Date: 2019
Citation: Савчук Б. П. Коучинг як філософія і технологія розвитку професійної педагогічної освіти / Б. П. Савчук, Г. В. Білавич, Ю. В. Душенко // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 21. – С. 82-87
Abstract: У статті здійснено структуроване дослідження ідеологічних засад та методик і технік коучингу в контексті їхнього лояльного і ефективного використання в організації освітнього процесу педагогічного університету та професійної підготовки майбутніх учителів. З’ясовано етимологію поняття «коучинг», його різновиди та особливості освітнього коучингу. У контексті розвитку вищої школи та вдосконалення професійної педагогічної освіти розглянуто і предметно схарактеризовано коучинг у чотирьох взаємопов’язаних аспектах: 1) парадигми суб’єкт-суб’єктних діалогових стосунків у діаді «студент – викладач» (принципи партнерства усвідомленої відповідальності, віри в людину, ієрархічності розвитку, гнучкості, холізму); 2) коучингової компетентності як складника професійної компетентності; 3) коучингової технології (методики і техніки GROW, SMART, «м’яких» навичок; трьох вимірів – «3D» та ін.); 4) портфоліо досягнень. Коучинг як своєрідна міждисциплінарна багатовимірна філософія і технологія формування і розвитку особистості довів свою ефективність у різних галузях суспільного життя. Тож філософія і технологія коучингу мають значні потенційні можливості у формуванні компетентного і конкурентоздатного педагога.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8581
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1935-Текст статті-4056-1-10-20200202.pdf646.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.