Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8584
Title: Професійна підготовка соціальних педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку
Other Titles: Preparation of social teachers to inclusive education of children with the special necessities in the environment of general educational institutions
Authors: Ворощук, Оксана Дмитрівна
Лемко, Галина Іванівна
Keywords: інклюзія
інклюзивна освіта
соціальний педагог
діти з особливостями психофізичного розвитку
професійна підготовка
Issue Date: 2019
Citation: Ворощук О. Д. Професійна підготовка соціальних педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку / О. Д. Ворощук, Г. І. Лемко // Гірська школа Українських Карпат. – 2019. - № 21. – С. 98-102
Abstract: Стаття присвячена питанню професійної підготовки соціальних педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в середовищі навчального закладу. Аналіз літературних джерел і власні наукові розвідки дають можливість розглянути компоненти професійної готовності майбутнього соціального педагога до роботи за умов інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку. З метою формування у студентів професійної компетентності у сфері розвитку, навчання і виховання дітей з особливими потребами авторами складено схему підготовки фахівця до роботи на основі аналізу навчального плану зі спеціальності «Соціальна робота» (освітня програма «Соціальна педагогіка»). Виокремлено нормативні та вибіркові дисципліни циклу природничо-наукової і професійно-практичної підготовки, що забезпечують опанування студентами системою знань щодо анатомо- фізіологічних особливостей дітей з порушеннями в розвитку; перспективних напрямів, сучасних технологій соціально- педагогічної роботи, методів корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку; закономірностей міжособистісного спілкування тощо. Розглянуто емоційно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-практичний критерії готовності майбутніх фахівців до інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в середовищі загальноосвітнього навчального закладу та їх змiстoвi характеристики.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8584
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1938-Текст статті-4067-1-10-20200202.pdf554.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.