Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/860
Назва: Концептуальні підходи до формування творчих умінь з образотворчої діяльності в професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Автори: Бабіца, Марина
Ключові слова: концептуальні підходи
творча діяльність
фахова підготовка
культура
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Бабіца М. Концептуальні підходи до формування творчих умінь з образотворчої діяльності в професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / М. Бабіца // Освітній простір України. - 2016. - № 7. - С. 40-45.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито концептуальну основу процесу формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автором теоретично обгрунтовано сутність системного, особистісно-діяльнісного, культурологічного та компетентнісного підходів як науково-методичного підгрунтя експериментально-дослідної програми. Ключові слова: концептуальні підходи, творчі уміння образотворчого характеру, фахова підготовка, система, творча діяльність, культура, компетентність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/860
Розташовується у зібраннях:№ 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1289-3370-1-SM.pdf275.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.