Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікуляк, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2020-11-18T10:40:50Z-
dc.date.available2020-11-18T10:40:50Z-
dc.date.issued2013-01-
dc.identifier.citationФедорук П.І. Пікуляк М. В. Використання математичної логіки для встановлення навчального режиму в автоматизованих системах передачі знань. Математичні машини і системи. Київ, 2013. № 1. С. 94-101uk_UA
dc.identifier.issn1028-9763-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8647-
dc.description.abstractПроведено аналіз використання апарату математичної логіки в задачах програмування та досліджено ефективність застосування трьохзначної математичної логіки для обробки сценарних прикладів з метою побудови адаптивної навчальної траєкторії в автоматизованих системах передачі знаньuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМатематичні машини і системи. Київuk_UA
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectадаптивна системаuk_UA
dc.subjectсценарні прикладиuk_UA
dc.subjectматематична логікаuk_UA
dc.titleВикористання математичної логіки для встановлення навчального режиму в автоматизованих системах передачі знаньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФМІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vikoristannya-matematichnoyi-logiki.pdf265.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.