Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8711
Title: Сучасний інституційний аудит освітніх закладів: трансмісія ціннісних орієнтирів
Other Titles: Modern institutional audit of educational establishments:transmission of value orientations
Authors: Дудка, Тетяна Юріївна
Keywords: інституційний аудит освітніх закладів
трансмісія
ціннісні орієнтири
освітня політика
Issue Date: 2020
Citation: Дудка Т. Ю. Сучасний інституційний аудит освітніх закладів: трансмісія ціннісних орієнтирів / Т. Ю Дудка // Гірська школа Українських Карпат. – 2020. - № 22. – С. 9-13
Abstract: У змісті статті проаналізовано основоположність впливу європоцентричних векторів на розвиток вітчизняної освітньої політики, що частково підтвердженорозгалуженням оціночної шкали якості освіти. Підкреслено пріоритетність побудови сучасного інституційного аудиту освітніх закладів на принципах прозорості, відкритості, незалежності, гласності. Акцентовано увагу на представницьких і контрольних функціях Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та Державної служби якості освіти України, що покликані діагностувати наявний показник якості освітньої діяльності. У ході теоретичних узагальнень сформульовано авторське визначення поняття «інституційний аудит освітніх закладів»та підкреслено його експозиційну зорієнтованість на задоволення ринкових потреб у висококваліфікованому кадровому складі. У дослідженні використано системний, комплексний, процесний, аксіологічний, антропологічний, діяльнісний, нормативний, конструктивний підходи. У ході дослідження залучено комплекс методів: аналізу та синтезу, індукції та дедукції, порівняння, системного аналізу. Використання такого широкого методологічного спектру уможливило структурування теоретичного матеріалу досліджуваної проблеми з допомогою елементів наочності, що полегшує сприйняття наявного фактажу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8711
Appears in Collections:№ 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4270-Текст статті-9154-2-10-20201102.pdf600.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.