Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаповалова, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-02T08:14:20Z-
dc.date.available2020-12-02T08:14:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШаповалова І. В. Іпотерапія як засіб впливу на координаційні здібності дітей з розладами спектру аутизму / І. В. Шаповалова // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2018. - № 30. - С. 111-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8717-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність застосування іпотерапії в реабілітації дітей з розладами спектру аутизму. Методи дослідження: теоретичний аналіз, педагогічні та функціональні (тести), методи математичної обробки даних. Розроблено діагностичний інстру- ментарій визначення координаційних здібностей та емоційного стану дітей з аутичним спектром. Доведено ефективність іпотерапії в фізичній реабілітації дітей з розладами спектру аутизму, встановлено позитивну динаміку в їхньому розвитку, покращення координаційних здібностей та емоційного стану, соціалізації та швидшої адаптації до взаємодії з навколишнім світом. Зроблено висновок, що іпотерапія для дітей з розладами аутичного спектру сприяє їхньому розвитку та фізичній реабілітації.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectдіти з аутичним спектромuk_UA
dc.subjectемоційний станuk_UA
dc.subjectіпотерапіяuk_UA
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.subjectрозлади спектру аутизмуuk_UA
dc.subjectреабілітаціяuk_UA
dc.titleІпотерапія як засіб впливу на координаційні здібності дітей з розладами спектру аутизмуuk_UA
dc.title.alternativeThe hippotherapy as a medicine physical rehabilitation of children with disadvantages of optical spectrumuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1832-Текст статті-3758-1-10-20200113.pdf3.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.