Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8718
Назва: Вплив занять фітбол-аеробікою на рівень фізичної підготовленості та функціонального стану студенток
Інші назви: The effect of fitball aerobics on the level of physical fitness and functional state of female students of pedagogical universities
Автори: Базилевич, Наталія Олександрівна
Тонконого, Олександ Станіславович
Ключові слова: фітбол-аеробіка
фізичне виховання
фізична підготовленість
функціональний стан
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Базилевич Н. О. Вплив занять фітбол-аеробікою на рівень фізичної підготовленості та функціонального стану студенток / Н. О. Базилевич, О. С. Тонконого // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 31. - С. 3-8.
Короткий огляд (реферат): Мета. Теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити вплив авторської методики занять фітбол-аеробікою на оптимізацію фізичного і функціонального стану студенток. Методи. Для досягнення поставленої мети використовувались наступні методи: теоретичний аналіз та узагаль- нення науково-методичної літератури; педагогічні (спостереження, тестування, експеримент); фізіо- логічні методи (пульсометрія, тономометрія, функціональні проби); методи математичної статис- тики для обробки кількісних даних. Для розв’язання завдань основного етапу педагогічного експери- менту та об’єктивної оцінки впливу експериментальної методики занять фітбол-аеробікою на зміни показників фізичного і функціонального стану студенток впродовж навчального року нами досліджу- валися вихідні дані. В констатувальному експерименті взяли участь 69 студенток 1–4-х курсів фі- нансово-гуманітарного факультету ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди” віком від 17 до 21 року. студентки. На основі констатувального експерименту було сформовано дві гру- пи контрольну та експериментальну зі студенток 2-го курсу фінансово-гуманітарного факультету (17 і 18 дівчат відповідно), вихідні дані яких не мали вірогідної відмінності. Результати. Встановлено, що протягом навчання у закладі вищої освіти простежується тенденція до зниження фізичних і функціо- нальних можливостей студенток. Дані формувального педагогічного експерименту, дали можливість довести ефективність експериментальної методики застосування фітбол-аеробіки на фізичну підго- товленість та морфо-функціональний стан студенток. Зокрема, вірогідно зросли показники силових і координаційних здібностей, витривалості і гнучкості, а також функціональні резерви серцево-судинної і дихальної систем, які встановлені за результатами педагогічних тестів і функціональних проб. Висновок. Запропонована методика занять фітбол-аеробікою сприяла суттєвому підвищенню у сту- денток не лише показників фізичної підготовленості та функціонального стану, а й сприяла зміц - ненню здоров’я, залученню їх до здорового способу життя, підвищила цікавість до занять фізичною культурою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8718
Розташовується у зібраннях:№ 31

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
120-Текст статті-253-1-10-20190528.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.