Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8765
Назва: Роль фізичного виховання і спорту у дітей з розладами схеми тіла
Інші назви: The role of physical education and sport in case of children with laterality and body schema disorders
Автори: Лазер, А.
Ключові слова: розлад схеми тіла
латеральні порушення
ізичне виховання та заняття спортом
діти
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Лазер А. Роль фізичного виховання і спорту у дітей з розладами схеми тіла / А. Лазер // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 31. - С. 67-71.
Короткий огляд (реферат): Дослідження спрямоване на поліпшення проявів розладів схеми тіла дітей початкових класів за допомогою занять фізичним вихованням та спортом. Свідома участь дітей в групових заняттях фізичним вихованням та спортом, іграми, на аплікативних стежках, аналітичними вправами, гім- настичними комплексами, покращить бічні розлади та порушення схеми тіла. В досліджені прийняло участь п’ять школярів початкових класів гімназії “Штефан чел Маре” м. Путна. Діти часто демонстрували незграбні рухи і труднощі у вирішенні рухових завдань, які вимагаються вчителем під час занять фізичним вихованням, порівняно з іншими дітьми їхнього віку. Результати дослідження засвідчили той факт, що специфічні засоби фізичного виховання та спорту, які застосовуються до розвинених дітей, тих, що мають латеральні порушення, призвели до їхнього поліпшення, з позитивним впливом на інші координаційні здібності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8765
Розташовується у зібраннях:№ 31

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1539-Текст статті-3231-1-10-20191203.pdf1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.