Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8767
Title: Особливості організації ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку
Other Titles: Features of the game performance of younger school age
Authors: Медвідь, Анжела Миколаївна
Вілігорський, Олександр Миколайович
Keywords: ігрові заняття
діти молодшого шкільного віку
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Медвідь А. М. Особливості організації ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку / А. М. Медвідь, О. М. Вілігорський // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 31. - С. 80-84.
Abstract: Мета. Визначити пріоритетні засоби ігрової діяльності учнів початкової школи, виокремити причини, що зменшують можливість залучення до ігрової діяльності дітей молодшого шкільного віку. Методи. В роботі використали метод експертної оцінки та методи математичної статистики. У дослідженні прийняли участь 36 експертів, а саме: 26 вчителів фізичної культури , 5 вчителів початкових класів та 5 батьків). Результати. За результатами експертної оцінки встановлено, що провідними засобами ігрової діяльності для дітей початкової школи виступають рухливі ігри. Проте, для збагачення спектру ігрової діяльності молодших школярів, на думку експертів, слід долучати елементи футболу, бадмінтону,хокею на траві, малюкболу, міні-баскетболу, софтболу. Виявлено, що однією з вагомих причин, яка стримує широке упровадження ігрових видів рухової діяльності на уроках фізичної культури є слабо розвинута матеріально-технічна база для занять спортивними вправами. Висновок. Експертна оцінка засвідчує, що на ігрову діяльність дітей в школі відводиться мало часу (на це звертають увагу 42,9% експертів).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8767
Appears in Collections:№ 31

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1541-Текст статті-3235-1-10-20191203.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.