Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8769
Назва: Інтегроване навчання у фізичному виховання дітей молодшого шкільного віку
Інші назви: Integrated learning in physical education of primary school aged children
Автори: Москаленко, Наталія Василівна
Полякова, Антоніна Віталіївна
Торбанюк, Геннадій
Ключові слова: інтегрований урок фізичної культури
організаційно-методичні засади
рухова діяльність
початкова школа
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Москаленко Н. В. Інтегроване навчання у фізичному виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Москаленко, А. В. Полякова, Г. Торбанюк // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 31. - С. 90-97.
Короткий огляд (реферат): Одним із сучасних підходів удосконалення системи освіти в початковій школі є інтеграція на- вчання, яке ґрунтується на комплексному підході і реалізується як у межах окремого навчального предмета, так і між різними навчальними дисциплінами. Тому перед фізичним вихованням висуваються нові завдання, які потребують наукового обґрунтування змісту освіти та створення особливого сере- довища й відповідної діяльності, в якій дитина могла б себе реалізувати. Потребує наукового обґрунтування інтегроване навчання у фізичному вихованні, яке ґрунтується на комплексному підході, і передбачає сукупність послідовних та взаємозв’язаних дій учителя і учня, які спрямовані на формування цілісної картини світу. Мета дослідження – визначити організаційно-методичні засади реалізації інтегрованого навчан- ня на уроках фізичної культури у початковій школі. До організаційно-методичних засад впровадження інтегрованого навчання на уроках фізичної куль- тури віднесено: розробка змісту інтегрованих уроків, які спрямовані на формування і розвиток особис- тості дитини, є завершеними, зміст повинен бути пов’язаний з попереднім і наступними заняттями; створення умов для виховання механізмів самореалізації, самовиховання; раціональне планування систему власних дій організаційно-методичного характеру – підготовка інвентаря і обладнання, підбір методів організації, визначення фізичного навантаження, оцінку результатів діяльності, акцентуючи увагу на позитивних якостях та досягненнях учнів, на задоволенні їх потреби в самоствердженні та спілкуванні. Анкетування вчителів свідчить, що більшість вчителів 66,8% відзначають, що інтегровані уроки фізичної культури сприяють формуванню інтересу і зацікавленості дітей до занять фізичною культу- рою і спортом, 41,8% вказують на можливість для формування образного мислення, яке сприяє оволо- дінню уявленнями, що відтворюють істотні закономірності явищ, які належать до різних сфер діяль- ності. 71,3% відмічають, що підвищується рівень засвоєння наукових знань. Треба відзначити, що більшість опитаних 76,3% відзначили, що застосування інтегрованих уроків фізичної культури сприяє покращення якості навчально виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8769
Розташовується у зібраннях:№ 31

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1543-Текст статті-3239-1-10-20191203.pdf3.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.