Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8772
Title: Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов профілактики травматизму студентів у процесі фізичного виховання
Other Titles: Experimental review of the efficiency of the pedagogical provisions of prevention of students traumatic students in the process of physical education
Authors: Панасюк, Олександр Олександрович
Гребік, Олег Васильович
Keywords: профілактика
травматизм
педагогічні умови
навчально-виховний процес
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Панасюк О. О. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов профілактики травматизму студентів у процесі фізичного виховання / О. О. Панасюк, О. В. Гребік // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 31. - С. 109-113.
Abstract: Мета дослідження полягає в експериментальній перевірці ефективності реалізації педагогічних умов профілактики травматизму у процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. Методи дослідження: теоретичні, педагогічне спостереження, тестування, педагогічний експеримент, статистичні. Організація дослідження: у дослідженні взяли участь студенти Східноєвропейського на- ціонального університету імені Лесі Українки та Луцького національного технічного університету. Фізичні вправи студенти експериментальної групи здійснювали відповідно до розроблених педагогічних умов. Студенти контрольної групи навчалися за традиційною методикою викладання фізичного виховання. Компонентами педагогічних умов застосування освітніх технологій є матеріальна база, форми і методи педагогічної діяльності, професіоналізм колективу, штучно створені й об’єктивно сформовані педагогічні ситуації. Відповідно до спрямованості й змісту навчальної діяльності, вимог техніки безпеки, морфо-функціональних особливостей студентів визначено чотири групи педагогічних умов профілактики травматизму студентів у процесі виконання фізичних вправ (санітарно-гігієнічні, методичні, організаційні, виховні). У статті аналізуються результати формувального педагогічного експерименту, який показав ефективність реалізації запропонованих педагогічних умов серед студентів. Вказується, що в експери- ментальних групах протягом педагогічного експерименту не було жодного випадку травматичного ушкодження студентів, а в контрольних групах цей показник становить: в Луцькому НТУ – чотири травми, а в СНУ – п’ять. Це свідчить про те, що реалізація педагогічних умов профілактики травма- тизму на практиці необхідна як обов’язкова складова частина навчально-виховного процесу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8772
Appears in Collections:№ 31

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1546-Текст статті-3245-1-10-20191203.pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.