Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8779
Назва: Особливості застосування варіативної складової модульної навчальної програми з фізичної культури у міській і сільській місцевості
Інші назви: Specifics of variable module component application into physical culture program in the city and countryside
Автори: Сороколіт, Наталія Стефанівна
Римар, Ольга Василівна
Соловей, Алла Валеріївна
Лапичак, Ігор Євгенович
Ключові слова: варіативні модулі
фізична культура
учні дев’ятих класів
міські і сільські школи
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Сороколіт Н. С. Особливості застосування варіативної складової модульної навчальної програми з фізичної культури у міській і сільській місцевості / Н. С. Сороколіт, О. В. Римар, А. В. Соловей, I. Є. Лапичак // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 31. - С. 153-159.
Короткий огляд (реферат): Мета. Встановити особливості застосування варіативної модульної навчальної програми з фізичної культури у міських і сільських школах Львівської області (на прикладі 9-х класів). Методи. Під час дослідження використані теоретичні, соціологічні (анкетування) методи дослідження та методи математичної статистики. В опитуванні взяли участь школярі із 38 навчальних закладів Львівщини, з них: 22 навчальних заклади розташовані в містах Львівської області і 16 шкіл – у сільській місцевості. На запитання анкети відповідали 407 учнів дев’ятих класів. Результати. Доведено, що бажання вивчати волейбол на уроках фізичної культури має 48,4% учнів, з них 47,2% – у містах, і 51,2% – у селах. Менш ніж половина опитаних учнів (38,8%) хочуть під час уроків фізичної культури виконувати легкоатлетичні вправи (38,1% учнів у містах та 40,5% у селах). Футбол на уроках фізичної культури вивчають 87,0% школярів. У містах цей показник сягає 83,2%, у селах – 95,9%. Порівняно мала кількість (38,8%) опитаних учнів виявляють бажання вивчати баскетбол (40,9% учнів у містах, та 34,7% у селах). Про можливість вивчення гандболу висловилися 21,9% респондентів. Загалом по області про можливість вивчення бадмінтону висловилися 20,1% учнів 9-х класів.). Виявлено, що в 9-х класах варіативний модуль “Туризм” вивчають лише учні, які навчаються в сільській місцевості. По області 49,4% школярів 9-х класів вивчають настільний теніс. Високий рівень упровадження лижного спорту в селах області і низький рівень у містах. Туризм викликає інтерес у 38,8% опитаних учнів 9-х класів, але він культивується виключно у сільських школах. Порівняно малу популярність серед школярів має гім- настика, плавання, аквааеробіка, гирьовий спорт, що обумовлено як суб’єктивними, так і об’єктивними факторами. Висновки: Встановлено, що в 9-х класах школярі Львівщини вивчають волейбол (88,7%), легку атлетику (87,7%), футбол (87%), баскетбол (85%). Стан матеріальної бази та інвентарю дозво- ляє впроваджувати ці варіативні модулі, однак інтерес школярів дещо відрізняється. Найбільше учні прагнуть вивчати плавання (60,9%), волейбол (48,4%), настільний теніс (45,5%), футбол (44%). Ви- явлено об’єктивні причини неможливості впровадження плавання та настільного тенісу в закладах загальної середньої освіти, серед яких: відсутність басейнів або економічні труднощі з їхнім утриман- ням; відсутність настільних столів в школах, небажання адміністрації шкіл закуповувати новий спор- тивний інвентар через брак коштів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8779
Розташовується у зібраннях:№ 31

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1553-Текст статті-3259-1-10-20191204.pdf3.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.