Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8793
Title: Особливості методики навчання підтримкам у естетичній гімнастиці
Other Titles: Features of educational methods for support in aesthetic hygiene
Authors: Борисова, Юлія Юріївна
Федоряка, Андрій Вікторович
Keywords: естетична гімнастика
фізичні якості
підтримки
гімнастки
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Борисова Ю. Ю. Особливості методики навчання підтримкам у естетичній гімнастиці / Ю. Ю. Борисова, А. В. Федоряка // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 19-24.
Abstract: Мета. Зробити аналіз техніки виконання та розробити методику навчання підтримки “Піра- міда” на етапі спеціалізованої базової підготовки в естетичній гімнастиці. Методи. У роботі викорис- товувалися наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, відеозаписів виступів гімнасток різних команд, педагогічне спостереження, експеримент і тестування, експертна оцінка, методи математичної статистики. Дослідження проводилися на базі дитячо-юнацької спортивної школи № 4 м. Кам’янського, Дніп- ропетровської області. У дослідженні брали участь 14 гімнасток 16–17 років. Заняття проводились 5 разів протягом тижня по 135 хвилин і тривало 8 тижнів. Результати. Підтримка “Піраміда” – це акробатичний елемент, де відбувається групове розміщення гімнасток у вигляді композиційно оформ- леної фігури і яка виконується у п’ять фаз, а у фінальній частині композиції протягом 6-ти секунд. Використовували комплекси вправ, які спрямовані на підвищення рівня фізичних якостей та формування узгодженості дій гімнасток, а також підвідних вправ що до вивчення підтримки “Піраміда”. Висновок. Впровадження розробленої методики дозволило збільшити складність композиції на 0,5 балів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/8793
Appears in Collections:№ 32

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1662-Текст статті-3457-1-10-20191223.pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.