Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8793
Назва: Особливості методики навчання підтримкам у естетичній гімнастиці
Інші назви: Features of educational methods for support in aesthetic hygiene
Автори: Борисова, Юлія Юріївна
Федоряка, Андрій Вікторович
Ключові слова: естетична гімнастика
фізичні якості
підтримки
гімнастки
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Борисова Ю. Ю. Особливості методики навчання підтримкам у естетичній гімнастиці / Ю. Ю. Борисова, А. В. Федоряка // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 19-24.
Короткий огляд (реферат): Мета. Зробити аналіз техніки виконання та розробити методику навчання підтримки “Піра- міда” на етапі спеціалізованої базової підготовки в естетичній гімнастиці. Методи. У роботі викорис- товувалися наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, відеозаписів виступів гімнасток різних команд, педагогічне спостереження, експеримент і тестування, експертна оцінка, методи математичної статистики. Дослідження проводилися на базі дитячо-юнацької спортивної школи № 4 м. Кам’янського, Дніп- ропетровської області. У дослідженні брали участь 14 гімнасток 16–17 років. Заняття проводились 5 разів протягом тижня по 135 хвилин і тривало 8 тижнів. Результати. Підтримка “Піраміда” – це акробатичний елемент, де відбувається групове розміщення гімнасток у вигляді композиційно оформ- леної фігури і яка виконується у п’ять фаз, а у фінальній частині композиції протягом 6-ти секунд. Використовували комплекси вправ, які спрямовані на підвищення рівня фізичних якостей та формування узгодженості дій гімнасток, а також підвідних вправ що до вивчення підтримки “Піраміда”. Висновок. Впровадження розробленої методики дозволило збільшити складність композиції на 0,5 балів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8793
Розташовується у зібраннях:№ 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1662-Текст статті-3457-1-10-20191223.pdf2.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.