Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8794
Назва: Особливості психофізичного розвитку школярів основної школи у процесі занять плаванням
Інші назви: Features of psychophysical development of schoolchildren the main in process to work of swimming
Автори: Бурдюжа, Софія Володимирівна
Ключові слова: психофізичний розвиток
фізичне виховання
школярі основної школи,
плавання
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Бурдюжа С. В. Особливості психофізичного розвитку школярів основної школи у процесі занять плаванням / С. В. Бурдюжа // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 24-29.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу літературних джерел та досвіду провідних спеціалістів в галузі фі- зичного виховання і спорту було теоретично обґрунтовано методику організації і проведення занять плаванням для школярів основної школи. Розглянуті питання динаміки змін показників психофізичного стану учнів 12–13 років під впливом занять плаванням на протязі навчального року. Невід’ємною складовою обраної методики є підвищення показників психофізичного розвитку учнів основної школи. Використовуючи обрані способи визначення динаміки змін показників психофізичного розвитку, була підтверджена ефективність занять із плавання з погляду покращення функцій різних систем організму. Метою дослідження було визначити зміни показників психофізичного розвитку школярів 12–13 років в процесі занять плаванням. Використанні методи дослідження: теоретичні – аналіз наукових літера- турних джерел; емпіричні – використання медики САН (самопочуття, активність, настрій). Викорис- товуючи обрану методику виявлено, що під її дією сталися позитивні зміни між фізичними і психо- емоційними складовими розвитку учнів. Отриманні результати дозволяють констатувати, що засоби плавання сприяють корекції психофізичного стану учнів 12–13 років. Результати експерименту пока- зали, що по закінченню дослідження, показали максимальні результати учні експериментальної групи. Зроблений порівняльний аналіз отриманих даних психофізичного розвитку школярів контрольної та експериментальної групи на занятті з плавання. Роблячи висновки встановлено, що при застосуванні фізичних вправ, особливо засобів плавання підвищуються рівень психічного і фізичного розвитку учнів основної школи. Процес навчання плаванню учнів забезпечує позитивно емоційне відношення до занять, сприяє розвитку психомоторних, інтелектуальних, фізичних процесів, а також забезпечує високий рівень психофізичного розвитку учнів основної школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8794
Розташовується у зібраннях:№ 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1664-Текст статті-3467-1-10-20191223.pdf2.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.