Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/8794
Назва: | Особливості психофізичного розвитку школярів основної школи у процесі занять плаванням |
Інші назви: | Features of psychophysical development of schoolchildren the main in process to work of swimming |
Автори: | Бурдюжа, Софія Володимирівна |
Ключові слова: | психофізичний розвиток фізичне виховання школярі основної школи, плавання |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Бурдюжа С. В. Особливості психофізичного розвитку школярів основної школи у процесі занять плаванням / С. В. Бурдюжа // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 24-29. |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу літературних джерел та досвіду провідних спеціалістів в галузі фі- зичного виховання і спорту було теоретично обґрунтовано методику організації і проведення занять плаванням для школярів основної школи. Розглянуті питання динаміки змін показників психофізичного стану учнів 12–13 років під впливом занять плаванням на протязі навчального року. Невід’ємною складовою обраної методики є підвищення показників психофізичного розвитку учнів основної школи. Використовуючи обрані способи визначення динаміки змін показників психофізичного розвитку, була підтверджена ефективність занять із плавання з погляду покращення функцій різних систем організму. Метою дослідження було визначити зміни показників психофізичного розвитку школярів 12–13 років в процесі занять плаванням. Використанні методи дослідження: теоретичні – аналіз наукових літера- турних джерел; емпіричні – використання медики САН (самопочуття, активність, настрій). Викорис- товуючи обрану методику виявлено, що під її дією сталися позитивні зміни між фізичними і психо- емоційними складовими розвитку учнів. Отриманні результати дозволяють констатувати, що засоби плавання сприяють корекції психофізичного стану учнів 12–13 років. Результати експерименту пока- зали, що по закінченню дослідження, показали максимальні результати учні експериментальної групи. Зроблений порівняльний аналіз отриманих даних психофізичного розвитку школярів контрольної та експериментальної групи на занятті з плавання. Роблячи висновки встановлено, що при застосуванні фізичних вправ, особливо засобів плавання підвищуються рівень психічного і фізичного розвитку учнів основної школи. Процес навчання плаванню учнів забезпечує позитивно емоційне відношення до занять, сприяє розвитку психомоторних, інтелектуальних, фізичних процесів, а також забезпечує високий рівень психофізичного розвитку учнів основної школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/8794 |
Розташовується у зібраннях: | № 32 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1664-Текст статті-3467-1-10-20191223.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.