Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8794
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бурдюжа, Софія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T09:04:10Z | - |
dc.date.available | 2020-12-16T09:04:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Бурдюжа С. В. Особливості психофізичного розвитку школярів основної школи у процесі занять плаванням / С. В. Бурдюжа // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 24-29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8794 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу літературних джерел та досвіду провідних спеціалістів в галузі фі- зичного виховання і спорту було теоретично обґрунтовано методику організації і проведення занять плаванням для школярів основної школи. Розглянуті питання динаміки змін показників психофізичного стану учнів 12–13 років під впливом занять плаванням на протязі навчального року. Невід’ємною складовою обраної методики є підвищення показників психофізичного розвитку учнів основної школи. Використовуючи обрані способи визначення динаміки змін показників психофізичного розвитку, була підтверджена ефективність занять із плавання з погляду покращення функцій різних систем організму. Метою дослідження було визначити зміни показників психофізичного розвитку школярів 12–13 років в процесі занять плаванням. Використанні методи дослідження: теоретичні – аналіз наукових літера- турних джерел; емпіричні – використання медики САН (самопочуття, активність, настрій). Викорис- товуючи обрану методику виявлено, що під її дією сталися позитивні зміни між фізичними і психо- емоційними складовими розвитку учнів. Отриманні результати дозволяють констатувати, що засоби плавання сприяють корекції психофізичного стану учнів 12–13 років. Результати експерименту пока- зали, що по закінченню дослідження, показали максимальні результати учні експериментальної групи. Зроблений порівняльний аналіз отриманих даних психофізичного розвитку школярів контрольної та експериментальної групи на занятті з плавання. Роблячи висновки встановлено, що при застосуванні фізичних вправ, особливо засобів плавання підвищуються рівень психічного і фізичного розвитку учнів основної школи. Процес навчання плаванню учнів забезпечує позитивно емоційне відношення до занять, сприяє розвитку психомоторних, інтелектуальних, фізичних процесів, а також забезпечує високий рівень психофізичного розвитку учнів основної школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | психофізичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | школярі основної школи, | uk_UA |
dc.subject | плавання | uk_UA |
dc.title | Особливості психофізичного розвитку школярів основної школи у процесі занять плаванням | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of psychophysical development of schoolchildren the main in process to work of swimming | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 32 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1664-Текст статті-3467-1-10-20191223.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.