Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8794
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурдюжа, Софія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-16T09:04:10Z-
dc.date.available2020-12-16T09:04:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБурдюжа С. В. Особливості психофізичного розвитку школярів основної школи у процесі занять плаванням / С. В. Бурдюжа // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 24-29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8794-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу літературних джерел та досвіду провідних спеціалістів в галузі фі- зичного виховання і спорту було теоретично обґрунтовано методику організації і проведення занять плаванням для школярів основної школи. Розглянуті питання динаміки змін показників психофізичного стану учнів 12–13 років під впливом занять плаванням на протязі навчального року. Невід’ємною складовою обраної методики є підвищення показників психофізичного розвитку учнів основної школи. Використовуючи обрані способи визначення динаміки змін показників психофізичного розвитку, була підтверджена ефективність занять із плавання з погляду покращення функцій різних систем організму. Метою дослідження було визначити зміни показників психофізичного розвитку школярів 12–13 років в процесі занять плаванням. Використанні методи дослідження: теоретичні – аналіз наукових літера- турних джерел; емпіричні – використання медики САН (самопочуття, активність, настрій). Викорис- товуючи обрану методику виявлено, що під її дією сталися позитивні зміни між фізичними і психо- емоційними складовими розвитку учнів. Отриманні результати дозволяють констатувати, що засоби плавання сприяють корекції психофізичного стану учнів 12–13 років. Результати експерименту пока- зали, що по закінченню дослідження, показали максимальні результати учні експериментальної групи. Зроблений порівняльний аналіз отриманих даних психофізичного розвитку школярів контрольної та експериментальної групи на занятті з плавання. Роблячи висновки встановлено, що при застосуванні фізичних вправ, особливо засобів плавання підвищуються рівень психічного і фізичного розвитку учнів основної школи. Процес навчання плаванню учнів забезпечує позитивно емоційне відношення до занять, сприяє розвитку психомоторних, інтелектуальних, фізичних процесів, а також забезпечує високий рівень психофізичного розвитку учнів основної школи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectпсихофізичний розвитокuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectшколярі основної школи,uk_UA
dc.subjectплаванняuk_UA
dc.titleОсобливості психофізичного розвитку школярів основної школи у процесі занять плаваннямuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of psychophysical development of schoolchildren the main in process to work of swimminguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 32

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1664-Текст статті-3467-1-10-20191223.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.