Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/8804
Назва: Вплив засобів екстремальної рухової активності на психоемоційний стан і когнітивні властивості підлітків 13–14 років чоловічої статі
Інші назви: Effect of extreme motor activity means on psycho-emotional state and cognitive properties of male adolescents aged 13–14
Автори: Іванишин, Юрій Ігорович
Ковальчук, Лідія Валеріївна
Іванишин, Ірина Мирославівна
Герасимчук, Андрій Юрійович
Ключові слова: фізичне виховання
скейтбординг
роллерспорт
психоемоційний стан
когнітивні властивості
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Іванишин Ю. І. Вплив засобів екстремальної рухової активності на психоемоційний стан і когнітивні властивості підлітків 13–14 років чоловічої статі / Ю. І. Іванишин, Л. В. Ковальчук, І. М. Іванишин, А. Ю. Герасимчук // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 74-82.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вплив занять екстремальними видами рухової активності на психоемоційний стан і когнітивні властивості підлітків. В експерименті приймали участь 20 підлітків НВК “Загальноосвітня школа-ліцей № 23 Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника” (м. Івано-Франківськ). Тривалість формувального експерименту становила 9 місяців. З метою вивчення дії екстремальних факторів на когнітивні процеси та психоемоційний стан підлітків було використано психодіагностичний метод. У результаті дослідження встановлено, що підлітки, які займалися в позаурочний час скейтбордингом та роллерспортом, мали позитивні зрушення за такими психологічними якостями як тривожність, соціальна бажаність, локус-контроль і агресивність. Повторні вивчення механічної та логічної пам’яті показали, що у підлітків, які систематично займалися екстремальними видами рухової активності, вірогідно зріс об’єм механічної та логічної пам’яті, час утримання концентрації уваги, зменшилась кількість помилок у тесті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/8804
Розташовується у зібраннях:№ 32

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1773-Текст статті-3642-1-10-20191229.pdf3.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.