Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8816
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потапчук, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Клепар, Марія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-21T09:50:31Z | - |
dc.date.available | 2020-12-21T09:50:31Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Потапчук Т. В. Толерантність та педагогіка толерантності: проблеми наукових досліджень / Т. В. Потапчук, М. В. Клепар // Гірська школа Українських Карпат. – 2020. - № 22. – С. 26-30 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8816 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню проблеми толерантності та педагогіки толерантності у наукових дослідженнях. Поняття «толерантність» визначається як принцип правового, соціально-політичного аспекту. Феномен «толерантність» з огляду на його інтегративний характер є предметом вивчення різних наук: філософії, етики, політології, соціології, психології, культурології, педагогіки та ін. Насамперед відзначимо, що слово «толерантність» походить від латинського «tоlегаnсіа», що має три значення: стійкість, витривалість; терпимість; допустиме відхилення. Ключовим змістом усіх цих слів є відсутність небажаної реакції індивіда в ситуації, коли вона можлива або практично вимушена. Толерантність зароджує довіру, готовність до компромісу та співпраці, а також радість, доброзичливість, комунікабельність. У загальному розумінні толерантність – це відсутність негативної реакції індивіда у всіх тих випадках, коли вона можлива та очікувана зовнішнім спостерігачем. Педагогіка толерантності розглядає свободу як діяльність, що тісно пов’язана з поняттям «дисциплінованість». На думку вчених, мета виховання полягає в тому, щоб не втручатися в природній хід дозрівання дитини, а спостерігати за нею, допомагати її нормальному розвитку. Дослідники закликають орієнтуватися на самостійність і самодіяльність, шанобливо ставитися до дитини. Мета статті – теоретично обґрунтувати поняття толерантності у наукових дослідженнях і дати визначення поняттю «педагогіка толерантності». Відповідно до мети дослідження було визначено такі завдання: проаналізувати теоретичні основи понять «толерантність» та «педагогіка толерантності»; розкрити сутність та особливості педагогіки толерантності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | педагогіка толерантності | uk_UA |
dc.subject | ідеї гуманізаціі | uk_UA |
dc.subject | культура спілкування | uk_UA |
dc.subject | виховання толерантної особистості | uk_UA |
dc.subject | гуманний педагогічний процес | uk_UA |
dc.title | Толерантність та педагогіка толерантності: проблеми наукових досліджень | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 22 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4292-Текст статті-9210-2-10-20201102.pdf | 293.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.