Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8816
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПотапчук, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКлепар, Марія Василівна-
dc.date.accessioned2020-12-21T09:50:31Z-
dc.date.available2020-12-21T09:50:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПотапчук Т. В. Толерантність та педагогіка толерантності: проблеми наукових досліджень / Т. В. Потапчук, М. В. Клепар // Гірська школа Українських Карпат. – 2020. - № 22. – С. 26-30uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8816-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню проблеми толерантності та педагогіки толерантності у наукових дослідженнях. Поняття «толерантність» визначається як принцип правового, соціально-політичного аспекту. Феномен «толерантність» з огляду на його інтегративний характер є предметом вивчення різних наук: філософії, етики, політології, соціології, психології, культурології, педагогіки та ін. Насамперед відзначимо, що слово «толерантність» походить від латинського «tоlегаnсіа», що має три значення: стійкість, витривалість; терпимість; допустиме відхилення. Ключовим змістом усіх цих слів є відсутність небажаної реакції індивіда в ситуації, коли вона можлива або практично вимушена. Толерантність зароджує довіру, готовність до компромісу та співпраці, а також радість, доброзичливість, комунікабельність. У загальному розумінні толерантність – це відсутність негативної реакції індивіда у всіх тих випадках, коли вона можлива та очікувана зовнішнім спостерігачем. Педагогіка толерантності розглядає свободу як діяльність, що тісно пов’язана з поняттям «дисциплінованість». На думку вчених, мета виховання полягає в тому, щоб не втручатися в природній хід дозрівання дитини, а спостерігати за нею, допомагати її нормальному розвитку. Дослідники закликають орієнтуватися на самостійність і самодіяльність, шанобливо ставитися до дитини. Мета статті – теоретично обґрунтувати поняття толерантності у наукових дослідженнях і дати визначення поняттю «педагогіка толерантності». Відповідно до мети дослідження було визначено такі завдання: проаналізувати теоретичні основи понять «толерантність» та «педагогіка толерантності»; розкрити сутність та особливості педагогіки толерантності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectпедагогіка толерантностіuk_UA
dc.subjectідеї гуманізацііuk_UA
dc.subjectкультура спілкуванняuk_UA
dc.subjectвиховання толерантної особистостіuk_UA
dc.subjectгуманний педагогічний процесuk_UA
dc.titleТолерантність та педагогіка толерантності: проблеми наукових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4292-Текст статті-9210-2-10-20201102.pdf293.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.