Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемененко, В’ячеслав Петрович-
dc.contributor.authorТрачук, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorБричук, Марія Степанівна-
dc.contributor.authorЦикало, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-12-23T09:03:57Z-
dc.date.available2020-12-23T09:03:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСемененко В. П. Діагностика рівня сформованості професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури / В. П. Семененко, С. В. Трачук, M. С. Бричук, Л. С. Цикало // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 116-123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8824-
dc.description.abstractМета. Провести діагностику рівня сформованості організаторських і комунікативних здібностей майбутніх вчителів фізичної культури та виявити чинники, які перешкоджають саморозвитку майбутнього педагога. Методи. Під час дослідження застосовували такі методи: аналіз спеціальної літератури з проблеми дослідження; соціологічні методи (опитувальники оцінки рівня сформованості чинників, що перешкоджають і стимулюють саморозвиток майбутнього педагога (за Н.Журіним та Є.Ільїним); анкета для діагностики організаторських і комунікативних здібностей педагога КОС-1); методи математичної статистики. Дослідження проводили на базі Національного університету фізичного виховання і спорту України в якому взяли участь 24 студенти (20 хлопців, 4 дівчини) факультету здоров’я, фізичного виховання і туризму, які здобувають ступінь бакалавра за спеціальністю 014 Середня освіта (фізична культура). Результати. Встановлено, що більшість майбутніх вчителів фізичної культури (62,5%) мають середній та високий рівні комунікативних та організаторських здібностей. Водночас виявлено, що саморозвитку майбутнього педагога стоять на заваді такі фактори: відсутність власної ініціативи (83,34%); розчарування через невдачі, що траплялися в ході проведення занять та позаурочних заходів (58,33%); дефіцит часу (37%); обмежені ресурси, скрутні життєві ситуації (79,17%); відсутність об’єктивної інформації про функції вчителя фізичної культури (54, 17%). Висновок. Проведений аналіз оцінки організаторських і комунікативних здібностей студентів засвідчив, що тільки 16,7%, мають високий рівень організаторських і комунікативних здібностей. Головними чинниками, що перешкоджають саморозвитку майбутнього педагога є відсутність власної ініціативи; дефіцит часу, відсутність об’єктивної інформації про функції вчителя фізичної культури.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectвчитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleДіагностика рівня сформованості професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeDiagnostics of the level of satisfaction of professional competence of future teachers of physical cultureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 32

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1807-Текст статті-3712-1-10-20200101.pdf3.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.