Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/8824
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семененко, В’ячеслав Петрович | - |
dc.contributor.author | Трачук, Сергій Васильович | - |
dc.contributor.author | Бричук, Марія Степанівна | - |
dc.contributor.author | Цикало, Людмила Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-23T09:03:57Z | - |
dc.date.available | 2020-12-23T09:03:57Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Семененко В. П. Діагностика рівня сформованості професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури / В. П. Семененко, С. В. Трачук, M. С. Бричук, Л. С. Цикало // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична культура. - 2019. - № 32. - С. 116-123. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8824 | - |
dc.description.abstract | Мета. Провести діагностику рівня сформованості організаторських і комунікативних здібностей майбутніх вчителів фізичної культури та виявити чинники, які перешкоджають саморозвитку майбутнього педагога. Методи. Під час дослідження застосовували такі методи: аналіз спеціальної літератури з проблеми дослідження; соціологічні методи (опитувальники оцінки рівня сформованості чинників, що перешкоджають і стимулюють саморозвиток майбутнього педагога (за Н.Журіним та Є.Ільїним); анкета для діагностики організаторських і комунікативних здібностей педагога КОС-1); методи математичної статистики. Дослідження проводили на базі Національного університету фізичного виховання і спорту України в якому взяли участь 24 студенти (20 хлопців, 4 дівчини) факультету здоров’я, фізичного виховання і туризму, які здобувають ступінь бакалавра за спеціальністю 014 Середня освіта (фізична культура). Результати. Встановлено, що більшість майбутніх вчителів фізичної культури (62,5%) мають середній та високий рівні комунікативних та організаторських здібностей. Водночас виявлено, що саморозвитку майбутнього педагога стоять на заваді такі фактори: відсутність власної ініціативи (83,34%); розчарування через невдачі, що траплялися в ході проведення занять та позаурочних заходів (58,33%); дефіцит часу (37%); обмежені ресурси, скрутні життєві ситуації (79,17%); відсутність об’єктивної інформації про функції вчителя фізичної культури (54, 17%). Висновок. Проведений аналіз оцінки організаторських і комунікативних здібностей студентів засвідчив, що тільки 16,7%, мають високий рівень організаторських і комунікативних здібностей. Головними чинниками, що перешкоджають саморозвитку майбутнього педагога є відсутність власної ініціативи; дефіцит часу, відсутність об’єктивної інформації про функції вчителя фізичної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | вчитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.title | Діагностика рівня сформованості професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури | uk_UA |
dc.title.alternative | Diagnostics of the level of satisfaction of professional competence of future teachers of physical culture | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 32 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1807-Текст статті-3712-1-10-20200101.pdf | 3.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.